SICKNESS

Inatt har det inte blivit mycket till sömn..segt! Jag mår illa, har ont i huvudet och jag pallar liksom inte av att ligga stilla i sängen och bränna hål med mina tomma ögon in i väggen. Pheeeet dissar mig själv om jag blir sjuk. Jag FÖRBJUDER MIN KROPP ATT BLI SJUK. HELLO.. IMMUNFÖRSVAR, BE NICE? PLEASE!!!!!!!


jag älskar Miley. Hennes stil. Hennes musik. Det har jag gjort ända sen jag började hänga med Maria. Min mini miley! Nej men helt ärligt så tycker jag hon verkar helskön, snygg som fan också. Cred till henne!
Det finns bara en sak. Tycker det är riktigt löjligt när hon står och skakar på rumpan, och jagvetintevad. Ser bara så löjligt ut. Men men, det är hennes liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0