FITTSKOLA

Jag vill bara typ lägga mig ner och dö. Fan ta skolan! Jävla fängelse. Det som är värst är att man får aldrig typ andra chanser. Lärarna är som programerade robotar som har som mål att göra oss så deprimerade som möjligt. Jag har fan ett liv. Men jag måste isolera mig istället. Jag blir alltid distraherad av något jävla ting när jag ska plugga. Fan i helvette! Nu har jag prov i morgon. Och FAN VAD JAG HATAR NO! så jävla meningslöst. Iallafall hur man binder ihop fucking atomer och hur de bildar fucking joner??? JAG SKA FAN BLI MILJÖNÄR, GIFTA MIG RIKT, OCH BLI KÄNDIG. (inte) JAG BEHÖVER INTE LÄRA MIG DET HÄR. jag vet redan de basiska grunderna liksom. Behöver inte lära mig mer.  Jag ska inte jobba med sånt.... omprov imorn för jag var sjuk förut.Sen prov i matte imorgon ocksååååå. ajdhshfj. Gr8! Inte. sen på onsdag ska jag ha lämnat in hemkunskaps läxan. åhhhhh, sen på onsdagen ska ett stooooort so arbete in, och om jag inte lyckas med det, kan jag kyssa mitt liv adjö. Seriöst. Jag är bitterfittan numero 1 just nu, men vad är man inte när man måste begrava sig själv med läxor, när man inte har "arbetsro" och när ens jävla betyg sätts på spel. Helvette.

Tumblr_lcrazdq2x61qbvxwmo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Jennifer

tjena :) kan du typ göra en header t mig ? :P asso ja kommer kunna lägga ut bilder sen på fb o så men ja kan inte nu för överladdningssladden e nerpackad i nån låda -.-'

2010-12-07 @ 14:57:14
URL: http://jeeempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0