hey miley what happend

Jag har alltid tyckt miley är helt awesome och det tycker jag fortfarande. Jag tycker bara hon borde tänka på hur mycket hon påverkar sina yngre fans, och hur besvikna dem blivit från att vara hennes "role model" till "slampan"

Mycket har hänt med miley på senaste tid, och sedan hennes nyare attityd och hennes sätt att visa världen att hon "vuxit upp" diggas inte av alla. Miley kommer alltid vara miley, men ibland så undrar man vad som finns där inne, när hon klär sig så utmanande, och beter sig som en ny person. Visst må skillsmässan tagit på henne hårt men ger det verkligen det henne en anledning till att riva loss alla spärrar och bara leva livet. ( visst hon är 18 nu) men det betyder inte att man ska släppa allt ansvar och bete sig hur som helst. 18... börjar man inte mogna då? Jag vill bara inte att det ska sluta upp som brittan och Lohan. Skulle vara så otroligt synd. Hollywood är ju tufft, och vem vet inte det? Vad som helst kan hända.Hoppas hon hittar den person hon vill vara under denna tid av "utforskning". "She's a teenager tryin to find the right her. Just make it more less naked, miley. säger många rubriker. Och jag håller dels med..

Från:



till:
 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0