precious friend

när man har mycket på G kan det vara lätt hänt att man inte träffar sina vänner så mycket som man kanske skulle vilja. Men varje gång jag träffar min underbara Maria Lejdestad så känns det som om vi inte vart utan varandra i en sekund. Jag älskar den här tjejen något så otroligt mycket att hela jag vill skrika.. Haha. Hon har alltid vart min förebild och jag är så stolt över henne. Att en sån fin personlighet kan finnas i en människa är ganska unikt. Maria har hjälpt mig mogna. Mogna, på riktigt. När jag var vilsen och ganska osäker var det hon man såg upp till och pratade med så kändes allt genast bättre. Likadant som ikväll och många andra kvällar. Så fort hon lägger till sina små hjälpande ord så är det som en trollformel i harry potter (lol), som gör allt bra igen.
Maria kommer alltid ALLTID ALLTID ha en väldigt unik plats i mitt hjärta. Och hon kommer alltid kunna komma till mig. För det är såna här männskor man ser en framtid med. Såna här männskor man vill vara omkring. Maria. En av mina högst prioriterade vänner. Min puff. ( kommer ihåg att jag ville vara piff för att det lät mycket finare ) Haha. Älskaaaaaaaaaaaaaaaar dig.

Tumblr_kxvw3fd7cp1qzf4tpo1_500_large

Kommentarer
Postat av: maria

Du är bäst i hela världen. jag älskar dig min bästa finaste vän <3

2010-12-02 @ 00:58:34
URL: http://mariua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0