satan speaking

Ibland vill jag bara gråta, skrika och slå ett hål i väggen. Försvinna från mig själv. Från alla andra.. Folks skitsnack är anledningen till att jag känner att den enda man kan lita på är sig själv.( och ens närmaste )
Rykten. Lögner. Skitsnack. Så synd att man kan ha så mycket fördomar om personer. Så synd att man kan bygga upp så mycket hat vid ändå så ung ålder. Jag vet inte vad jag håller på med just nu. Det ända jag vet är att jag kan inte fatta hur omogna folk kan vara. Hur mycket brist på självfötroende och respekt det kan finnas inom folk. Hur lågt folk kan gå. Hur mycket lögner och skit som kan finnas i en simpel ändå normal person/människa. Jag sitter här ikväll och känner mig som typ..djävulen. Är så jävla pissed off. Om ni vill mig någonting kan ni fan ta och säga det till mig FACE 2 FACE. Istället för att sitta där och le med era fula små tryne faces..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0