slut på krafterna

fan i helvette vad min blogg suger. haha. jaja! Har ju prao nu. ASJOBBIGT! de allra första dagarna så var det lätt som en plätt att jobba och jag tyckte de var helkul att packa upp och fronta varor. Dessutom jobbar jag ju med saga, yay! Men nu..... en vecka och några dagar senare. fy i helvette, vad ansträngande det är. Jag blir förbannad när ej de överfulla schampo flaskorna får plats på hyll jävlen, jag blir förbannad när folk frågar oss frågor såsom: vart är kassan? JAG BLIR ÄCKLAD AV NÄR FOLK FRÅGAR MIG EN FRÅGA OCH BOKSTAVLIGEN KOMMER SÅ NÄRA ATT MAN KAN TRO ATT DEM SKA SLICKA MIG I ANSIKTET. dessutom med en yummie yummi andedräkt som nästan fräter sönder mitt inre. Jag blir arg när jag kollar på mina händer och ser mina förjävligt fula naglar. Helt förstörda utav att ha packat upp tandkräm, de vassa kanterna. Åh jävla bitterfitta inlägg detta blev.. Men jag ville bara komma fram till att 1 vecka hade räckt. Jag har ett dåligt humör oc arbetsskador. Nu skall jag sova. samma visa imorgon ju? wieeeeee. Puss på er, era lyckliga fanskap. Ni är vackra. ♥

vill vara som killbill och döda alla som går mig på nerverna. (saga ta med mig till dina jujutsu träningar i framtiden..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0