8 september

Började dagen med skolaa. Efter det stack jag hem, fixade iordning saker sen bar det av till stan. Vi mötte upp några i klassen, och satte oss på en helmysig grekisk resturang. Fan vad gott det var! Till efterätt fick vi någon klump med deg, samt honung, nötter,russin... kännes för sött, och inte riktigt min sak. Vi gick sen ifrån resturangen med fulla magar, och gick vidare till boulevard (stavning?) för att se på Impro teater. Vi jobbar mycker med improvisationer i skolan, så det var nyttigt och lärorikt. Petra Meede gästade också. Helsköön typ det där. Kan bjuda på sig själv upp till 100 % och sådant gillas strongt! Iaf, dem var asgrymma, allesammans. Och jag hade det skit kul. Nu ska jag nöta in lite plugg i skallen, sedan blir det nog sängen som gäller. Ligga och bara lyssna på håkan. Texten. Ha en riktigt fin kväll, my dears.







Om det är något jag är bra på är att tänka " åh nu måste jag fota maten innan jag
börjar äta" Efter jag börjat äta slår tanken mig.. Fan också! aja. WHATTHEFUCK.
aaassgooott, även om de ser... mindre gott ut HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0